شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "روابط عمومی چندرسانه ای" تالیف مریم باشعور لشگری بزودی از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
به گزارش شارا، چندرسانه ای (تعریف، عناصر، نظریه ها و تولید)، پادکست،
وب سایت سازمانی و چندرسانه ای های مبتنی بر موبایل از فصول چهارگانه این
کتاب می باشد.
روابط عمومی چندرسانه ای/ مولف: مریم باشعور لشگری/ ناشر: کارگزار روابط عمومی؛ چاپ اول پاییز 1394/قطع وزیری/قیمت:12000 تومان/104 صفحه
پیشنهاد مجله جهت چاپ مقاله: قابلیت ویژه نسخه اندنوت تحت وب (1)
موتور جستجوی هوشمند کتاب: کتاب یاب
معرفی کتاب: صنعت پروپاگاندا :افکار عمومی چگونه تولید و تحریک میشوند؟
دانلود کتاب فمینسیم و رسانه های تصویری
معرفی کتاب: اقدام پژوهی در تبلیغات
کتاب «نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابط عمومی» منتشر شد
روابط ,عمومی ,چندرسانه ,کتاب ,روابط عمومی ,عمومی چندرسانه ,کارگزار روابط ,باشعور لشگری ,مریم باشعور ,مریم باشعور لشگری ,روابط عمومی چندرسانه ,کتاب روابط عمومی