کتاب مدیریت شهرت و اعتبار» تالیف حسن ربیعی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
حسن ربیعی در گفتوگو ب شارا از
انتشار کتاب مدیریت شهرت» خبر داد و افزود: امروزه مدیریت شهرت و اعتبار
یکی از مهمترین عوامل موفقیت شرکتها و سازمانها در فضای تجاری و کسب و
کار به شمار میآید و ضمن اینکه مزیت رقابتی را به همراه دارد، باعث افزایش
سطح کیفیت در تولید و عرضه شده است.
وی ادامه داد: در دنیای قدیم کسب و کار سادهتر بود و اهداف تنها در سود
خلاصه میشد، اما در دنیای پیچیده تجارت امروز، فرهنگ و ارزشها وارد بازار
شده و فرایندها و تها را دچار تغییر کرده است. همچنین در سالهای
اخیر بر اهمیت مدیریت شهرت و اعتبار در سراسر جهان افزوده شده و به عاملی
برای گسترش شرکتها، سازمانها و نهادها تبدیل شده است.
مدیر روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور
افزود: این کتاب میکوشد تا ضمن تعاریف اعتبار، شهرت و عوامل موثر در
شکلگیری آن و تبیین سطوح اعتماد و اعتبار در سازمانها، شرکتها و نهادها
عوامل لازم برای کسب اعتبار و خوشنامی را تشریح کند.
به گفته ربیعی، این اثر با ارائه عناصر کلیدی مدیریت شهرت شامل عملکرد،
ارتباطات و رفتار، تاثیر مستقیمی بر اذهان مخاطبان، مشتریان و بازار رقابت
ایجاد میکند.
مدیریت شهرت و اعتبار/ مولف: دکتر حسن ربیعی/ ناشر: کارگزار روابط عمومی؛ چاپ اول پاییز 1394/قطع وزیری /قیمت10000 تومان /104 صفحه
پیشنهاد مجله جهت چاپ مقاله: قابلیت ویژه نسخه اندنوت تحت وب (1)
موتور جستجوی هوشمند کتاب: کتاب یاب
معرفی کتاب: صنعت پروپاگاندا :افکار عمومی چگونه تولید و تحریک میشوند؟
دانلود کتاب فمینسیم و رسانه های تصویری
معرفی کتاب: اقدام پژوهی در تبلیغات
کتاب «نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابط عمومی» منتشر شد
شهرت ,اعتبار ,کتاب ,مدیریت ,عوامل ,ربیعی ,مدیریت شهرت ,کتاب مدیریت ,روابط عمومی ,کارگزار روابط ,مدیریت شهرت