تعامل دین و رسانه در فضای نوین رسانه‌ای عبدالله بیچرانلو ـ علی حاج‌محمدی کلیه حقوق چاپ و نشر محفوظ است نشانی: قم، بلوار امین، مرکز پژوهش‌های اسلامی صداوسیما؛

   pajuhesh.irc.ir/upload/files/pdfs//30414_2053.pdf

http://pajuhesh.irc.ir/product/book/show/page/2/id/2053/indexId//book_keyword//occasion/

پیشنهاد مجله جهت چاپ مقاله: قابلیت ویژه نسخه اندنوت تحت وب (1)

موتور جستجوی هوشمند کتاب: کتاب یاب

معرفی کتاب: صنعت پروپاگاندا :افکار عمومی چگونه تولید و تحریک می‌شوند؟

دانلود کتاب فمینسیم و رسانه های تصویری

معرفی کتاب: اقدام پژوهی در تبلیغات

کتاب «نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابط عمومی» منتشر شد

دانلود کتاب اعتماد اجتماعی

نوین رسانه‌ای ,فضای نوین
مشخصات
آخرین مطالب این وبلاگ
آخرین جستجو ها