تعامل دین و رسانه در فضای نوین رسانهای عبدالله بیچرانلو ـ علی حاجمحمدی کلیه حقوق چاپ و نشر محفوظ است نشانی: قم، بلوار امین، مرکز پژوهشهای اسلامی صداوسیما؛
pajuhesh.irc.ir/upload/files/pdfs//30414_2053.pdf
http://pajuhesh.irc.ir/product/book/show/page/2/id/2053/indexId//book_keyword//occasion/
پیشنهاد مجله جهت چاپ مقاله: قابلیت ویژه نسخه اندنوت تحت وب (1)
موتور جستجوی هوشمند کتاب: کتاب یاب
معرفی کتاب: صنعت پروپاگاندا :افکار عمومی چگونه تولید و تحریک میشوند؟
دانلود کتاب فمینسیم و رسانه های تصویری
معرفی کتاب: اقدام پژوهی در تبلیغات
کتاب «نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابط عمومی» منتشر شد
نوین رسانهای ,فضای نوین