نویسنده سیلویا ام. چان - اومستد
مترجم سیدمحمد اعرابی
مترجم رحیم زارع
مترجم سیدعلیرضا هاشمی
ویراستار مریم امجد

ناشر:

دفتر پژوهشهای فرهنگی

موضوع رسانه های گروهی - مدیریت

تا به حال تحقیقات حوزۀ رسانه و ارتباطات از منظری محتوایی» انجام گرفته‌اند و بر اثرات و نقش‌های آنها تمرکز کرده‌اند یا این که از منظری ساختری به بستری ی، قضایی یا فنی نزدیک شده‌اند. گرچه این تأکیدها در فهم و ارتقای جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم به ما کمک می‌کند، اما اضافه‌شدن پژوهش‌های مدیریتی و اقتصادی اخیر به این رشته، ابزاری برای درک بیشتر موضوعات حساسی چون رفتار سازمانی، استراتژی کسب وکار، تمرکز رقابت/ بازار، و عملکرد مالی را که غالباً چگونگی عملیات شرکت‌ها و صنایع رسانه‌ای را در یک جامعه شکل می‌دهند، برای محققان رسانه فراهم کرده است.

تفکر استراتژیک به مدیریت رسانه موجب به‌وجود آمدن دو سطح به‌هم پیوسته مدیریت استراتژیک رسانه و مدیریت عملیاتی رسانه شده است. فرایند مدیریت استراتژیک رسانه دارای سه مرحله برنامه‌ریزی استراتژیک رسانه، اجرای استراتژیک رسانه و کنترل استراتژیک رسانه است.

کتاب استراتژی‌های رقابتی رسانه در ده فصل به انواع استراتژی‌های رسانه‌ اختصاص یافته است و تلاش می‌کند با کمک داده‌های تجربی بر زیرمجموعه‌ای از مطالعات مدیریتی تمرکز کند که به موضوعات مدیریت استراتژیک و مدیریت برند می‌پردازد تا نشان دهد که این مفاهیم چگونه بر تصمیمات و رفتارهای شرکت‌های رسانه‌ای تأثیر می‌گذارند.

 فصل 1: عرصه مدیریت استراتژیک رسانه

فصل 2: مدیریت استراتژیک رسانه

فصل 3: استراتژی بین‌المللی و شرکتی رسانه

فصل 4. استراتژی برند رسانه

فصل 5. استراتژی رقابتی پخش سراسری

فصل 6. استراتژی رقابتی رسانه چندکاناله

فصل 7. استراتژی رقابتی تلویزیون

فصل 8. استراتژی رقابتی ارتباطات پهن‌باند

فصل 9. استراتژی رقابتی رسانه جهانی

پیشنهاد مجله جهت چاپ مقاله: قابلیت ویژه نسخه اندنوت تحت وب (1)

موتور جستجوی هوشمند کتاب: کتاب یاب

معرفی کتاب: صنعت پروپاگاندا :افکار عمومی چگونه تولید و تحریک می‌شوند؟

دانلود کتاب فمینسیم و رسانه های تصویری

معرفی کتاب: اقدام پژوهی در تبلیغات

کتاب «نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابط عمومی» منتشر شد

دانلود کتاب اعتماد اجتماعی

رسانه ,استراتژی ,مدیریت ,استراتژیک ,رقابتی ,تمرکز ,استراتژیک رسانه ,مدیریت استراتژیک ,استراتژی رقابتی ,رقابتی رسانه ,مدیریت استراتژیک رسانه ,استراتژی رقابتی رسانه
مشخصات
آخرین مطالب این وبلاگ
آخرین جستجو ها