شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بخش بزرگی از محاورات عادی اجتماع را شایعه پراکنی تشکیل می دهد. در گپهای روزمره با دوستان، شایعات و غیبت های فراوانی را پخش می کنیم و می شنویم. اینها زمانی بی اساس و گاهی مبتنی بر واقعیت اند. شایعات بی محتوا معمولاً مطالب تأیید نشده ای هستند که هدفی جز پر کردن وقت، در صحبت با دوستان، ندارند. وقتی موضوع شنیده شده را به دیگران منتقل می کنیم، ممکن است منظوری بیش از آنچه که در یک صبح به خیر! روز خوبی است، این طور نیست؟» نهفته است، نداشته باشیم.
نام کتاب : روانشناسی شایعه |
پیشنهاد مجله جهت چاپ مقاله: قابلیت ویژه نسخه اندنوت تحت وب (1)
موتور جستجوی هوشمند کتاب: کتاب یاب
معرفی کتاب: صنعت پروپاگاندا :افکار عمومی چگونه تولید و تحریک میشوند؟
دانلود کتاب فمینسیم و رسانه های تصویری
معرفی کتاب: اقدام پژوهی در تبلیغات
کتاب «نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابط عمومی» منتشر شد
شایعه ,روانشناسی شایعه ,کتاب روانشناسی ,کتاب روانشناسی شایعه