معرفی کتاب: راهنمای مدیریت رسانه برای کشورهای درحال توسعه

کتاب  راهنمای مدیریت رسانه: برای رادیو و تلویزیون در کشورهای در حال گذار خرید اینترنتی کتاب

نویسنده جان پرسکات توماس
مترجم محمدقلی میناوند
مترجم مسعود مقصودی

ناشر:

دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

موضوع رادیو - پخش - مدیریت
موضوع تلویزیون - پخش - مدیریت

تعداد صفحه:

164

قطع:

وزیری

قیمت

100000 ریال

تاریخ نشر:

94/07/07


پیشنهاد مجله جهت چاپ مقاله: قابلیت ویژه نسخه اندنوت تحت وب (1)

موتور جستجوی هوشمند کتاب: کتاب یاب

معرفی کتاب: صنعت پروپاگاندا :افکار عمومی چگونه تولید و تحریک می‌شوند؟

دانلود کتاب فمینسیم و رسانه های تصویری

معرفی کتاب: اقدام پژوهی در تبلیغات

کتاب «نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابط عمومی» منتشر شد

دانلود کتاب اعتماد اجتماعی

مدیریت ,برای کشورهای ,کشورهای درحال ,درحال توسعه ,رسانه برای ,مدیریت رسانه ,کشورهای درحال توسعه ,برای کشورهای درحال ,راهنمای مدیریت رسانه ,کتاب راهنمای مدیریت
مشخصات
آخرین مطالب این وبلاگ
آخرین جستجو ها