معرفی کتاب: راهنمای مدیریت رسانه برای کشورهای درحال توسعه
نویسنده | جان پرسکات توماس |
مترجم | محمدقلی میناوند |
مترجم | مسعود مقصودی |
ناشر: |
دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران |
موضوع | رادیو - پخش - مدیریت |
موضوع | تلویزیون - پخش - مدیریت |
تعداد صفحه: |
164 |
قطع: |
وزیری |
قیمت |
100000 ریال |
تاریخ نشر: |
94/07/07 |
پیشنهاد مجله جهت چاپ مقاله: قابلیت ویژه نسخه اندنوت تحت وب (1)
موتور جستجوی هوشمند کتاب: کتاب یاب
معرفی کتاب: صنعت پروپاگاندا :افکار عمومی چگونه تولید و تحریک میشوند؟
دانلود کتاب فمینسیم و رسانه های تصویری
معرفی کتاب: اقدام پژوهی در تبلیغات
کتاب «نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابط عمومی» منتشر شد
مدیریت ,برای کشورهای ,کشورهای درحال ,درحال توسعه ,رسانه برای ,مدیریت رسانه ,کشورهای درحال توسعه ,برای کشورهای درحال ,راهنمای مدیریت رسانه ,کتاب راهنمای مدیریت