دین و رسانه (مفاهیم بنیادین یک رشته مطالعاتی نوظهور) (کد: 2041) نویسنده: دنیل اِی. استوت مترجم: امیر یزدیان تهیه‏کننده و ناشر: مرکز پژوهش‏های اسلامی صدا و سیما ویراستار: محمدصادق دهقان صفحه‌آرا: سمیه مرادی شمارگان: 600 نسخه نوبت چاپ: اول / 1393 بها: 75000 ریال حق چاپ برای ناشر محفوظ است

pajuhesh.irc.ir/upload/files/pdfs//30281_2041.pdf

http://pajuhesh.irc.ir/product/book/show/page/2/id/2041/indexId//book_keyword//occasion/

پیشنهاد مجله جهت چاپ مقاله: قابلیت ویژه نسخه اندنوت تحت وب (1)

موتور جستجوی هوشمند کتاب: کتاب یاب

معرفی کتاب: صنعت پروپاگاندا :افکار عمومی چگونه تولید و تحریک می‌شوند؟

دانلود کتاب فمینسیم و رسانه های تصویری

معرفی کتاب: اقدام پژوهی در تبلیغات

کتاب «نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابط عمومی» منتشر شد

دانلود کتاب اعتماد اجتماعی

مطالعاتی نوظهور ,رشته مطالعاتی ,مفاهیم بنیادین ,رسانه مفاهیم ,رشته مطالعاتی نوظهور ,رسانه مفاهیم بنیادین
مشخصات
آخرین مطالب این وبلاگ
آخرین جستجو ها